Dessidessan

Livet med hjärntumör

Boknörden

Kategori: Allmänt

Jag hade ett mål med att läsa 24 skönlitterära verk i år, det kommer nog inte lyckas har jag insett efter att nu ha läst ut min 15:e bok i år och när jag nu har alldeles för mycket att göra och för lite tid över att för att läsa annat än plugg...

Sammanlagt har jag nu läst cirka 5733 sidor (det är nämligen en bok som jag inte skrivit upp sidantalet ifrån) vilket ändå ger 22,75 sidor per dag.. :P 
 
BOKNÖRD?! - Javisst och det är jag stolt över!
 
I en kurs ska jag visserligen läsa en del skönlitterära verk som ska diskuteras efteråt, men de hade jag ju bestämt att såna verk inte gills eftersom jag inte själv valt dem utan de är obligatoriska för mina studier.. Men kanske borde tänka om för de kommer verkligen göra att jag inte kommer att läsa något annat än plugg under den tiden.
 
Har emellertid endast tre böcker kvar liggandes också som väntar på att jag ska läsa dem. Sen blir det att köpa nya eller gå till biblioteket..
 
yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: