Dessidessan

Livet med hjärntumör

Ny jacka

Kategori: Allmänt

Vi skulle kliva upp ytterst lite tidigare imorse och gå på yoga men ja glömde (sket i) att ställa om klockan så insåg att vi skulle bli stressade och gav oss sovmorgon istället. Kom upp sent och vi skulle bara handla men i affären diskuterade vi länge och väl vilken olja vi skulle ha och sen ville jag "bara titta in en snabbis" på utförsäljningen som kommit till samarkand...
Men hittade jacka och Viktor hittade jacka och skor och jag ville hjälpa mamma shoppa till syskonen. Så vi blev över en tusing fattigare var. Men jag får ju visserligen tillbaka av mamma o kul o kunna hjälpa till. Hittade ju sjukt bra jacka till syster för 544kr och bra vantar o skor till brorsan och joggingbyxor till syrran för 93kr! SJUUKT!
 
 
 
Men nu får ja koncentrera mig på plugget för det skulle jag ha börjat med för 1,5 timme sedan om planeringen för dagen skulle hålla :P
 
yours truly
Dessidessan
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: