Dessidessan

Livet med hjärntumör

Enstöring

Kategori: Allmänt

 
Man märker när man börjar bli en enstöring och har tackat nej för många gånger när man inte längre blir inbjuden eller får höra att vissa är på besök.. Det känns tungt.... Riktigt tungt... sjukt jävla tungt...
 
Samtidigt som jag inte alls är sugen på att festa och supa. Jag tränar, jag kan ta ett glas vin med Viktor och njuta men jag vill absolut inte supa, och vill inte betala inträde och köpa festkläder för pengar jag inte har när det enda jag vill gå ut för att göra är att dansa och det inte är någon som kommer dansa med mig...
Visst, ge det en chans, men jag har givit det ett par chanser (kanske inte tillräckligt många, det erkänner jag) men ett par och det har inte blivit så som jag velat.
Dessutom har jag blivit en riktig gamling, jag går upp tidigt (okej inte så tidigt) nämligen halv åtta varje vardag-morgon och är då helt slut på kvällarna efter plugget och går o lägger mig innan tolv vilket är typ lagom när man skulle komma igång ute på krogen. Jag och Viktor får pinsamt nog i princip tvinga oss att hålla oss vakna då och då på fredagar och lördagar för att vi ska få sovmorgon på helgen.
 
Jag har blivit annorlunda, jag vet. Men jag trivs faktiskt med att vara mer "gammal"....
 
Men detta hindrar ju faktiskt inte mig från att komma o hälsa på vid tillfällen, jag har bara haft så otroligt mycket med allt jag tagit på mig så har inte riktigt haft tid. Dessutom vill jag ju inte, om jag lägger undan plugget, trots att jag har mer att göra, inte göra något då som jag inte egentligen har lust till.
 
Suck, varför ska det bli så jobbigt i vissa situationer....?

Jag saknar Carro enormt, hon står iaf ut med mig, hur jag än är, tror jag iaf.. :P Dessutom om vi festar så är det dans hela natten lång så hade hon bara vart här hade jag ju vart mycket mer med alla. Men min älskade finaste Carro kom in på polisutbildningen (vid första insökning) i UMEÅ!! Andra änden av världen för sjutton!!
 Men så glad för hennes skull! ♥♥♥♥♥♥♥
 
yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: