Dessidessan

Livet med hjärntumör

Trött på o va sjuk

Kategori: Allmänt


Jag sitter här och är på fruktansvärt dåligt humör. Jag vill vara frisk. Jag har inte tränat nu sen i onsdags och jag börjar bli riktigt frustrerad och rastlös. Jag var så otroligt taggad för o träna. Viktor hade gjort upp ett schema för träningen för oss och jag skulle kämpa och se min viktkurva falla. Men nu ser jag bara hur jag fläskar på mig på magen!!

Vart sjuk sen i tisdags. Visserligen bara haft feber i två dagar. Men inte varit långt från feber de andra dagarna. Med min vanliga temp på 36,4 så känner jag mig kass redan på 37,3 men den har legat runt 37,5 och halsen värker, jag är täppt och rinnig om näsan och öronen småvärker hela tiden.. Suck...

Det är ju så tungt när Viktor masar sig upp varje morgon för promenad och sedan går iväg o tränar och lämnar mig här... Jag vill, jag vill jag vill...

Samtidigt känner jag väl inte att jag ska klaga. Om jag återigen efter denna sjukdomsperiod kan få vara frisk i fyra månader är jag glad.

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: