Dessidessan

Livet med hjärntumör

Förkylder

Kategori: Allmänt

Å NEEEJ!

Jag visste det. Jag visste att jag skulle bli förkyld. Igår hade jag ont i halsen o hostade otäckt och idag har jag ont i halsen, hostar grönt slem o e trött i kroppen. Men ingen feber än så länge. :)

Skypeade en stund med min fina ängel Mikael igår, saknar honom!

Var på synsam, såg hockey, typ dog.. :P

Annars hare inte hänt så mycke. Vi har saltat fläsk o då kände sig Viktor gammal, vi har pärkat och Viktor är grym o jag är kass, vi har tvättat o pluggat lite smått och tränat.

Nyss badat förkylningsbad. Nåe grönt örtgrajjs som kommer från tyskland o som man håller i badkaret. Legat där en timme och svettades till en början som en gris, sen blev jag kall och nu är jag bara trött. Skulle vilja sussa...


yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: