Dessidessan

Livet med hjärntumör

tre dagar till Kärlek!

Kategori: Allmänt


Tjosan!
Igår hade jag något att göra i princip hela dagen på praktiken och idag likaså.. Det är skönt när det är så. Har även bekräftat med Shewa att jag får ta ett par timmar ledigt i nästa vecka för att va med min älskade pojkvän som ju kommer om tre dagar. ♥

Sprungit både igår och idag. Idag gjorde dock i princip hela kroppen ont så det gick kasst. Nåja jag tog mig ändå sträckan jag skulle ta mig...
Insåg nyss att jag faktiskt på tre dagar sprungit 44km och sammanlagt 73 km på en vecka, så det kanske förresten inte är så konstigt att jag har ont och så med nya skor också... :O

Blir  kort inlägg, sovit dåligt igen så är trött o tänkte se en film en stund.

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: