Dessidessan

Livet med hjärntumör

Strejken

Kategori: Allmänt


Suck... Jag var tydligen den enda som inte lyckades ta mig till praktiken idag. Det är inte en skön känsla. Alla verkade så osäkra på hur de skulle ta sig dit och Valentina sa trots allt till mig att det är okej om jag inte kan komma. Men de känns inte roligt att ha vart den enda som inte var där. Men med den cykeln hade jag inte kunnat ta mig dit och jag hade då verkligen ingen lust att gå 1,5 h in till praktiken och efteråt gå lika länge.

Men just nu känns de som om jag skulle ha tvingat mig själv att göra det iaf... Fan också!

Men de e ju för sjutton inte mitt fel att det var strejk!!

Skulle ha liftat...

Nåja.. Inte mkt o göra åt nu...

Den nya praktikanten hade börjat idag berättade Nina och tydligen ska ytterligare en till börja va där "ehrenamtlich" på tisdagar.
Totalt just nu:
Praktikanter: 6 (må-fre: jag och Nina, Insa och Didem må-to, Anna den nya som började idag, Sara varje tisdag)
Ehren-amtlich på TISDAGAR: M...?, Leonie (kommer tillbaka i april), den från idag som ja inte träffat
+ Stephanie, gammal praktikant som egentligen ska vara vid oss varje tisdag också men som kommer när hon har sina avtalade tider med klienterna.

Helt ärligt, jag tycker det suger apa!!!!!!!!!!!

Nåja fått ut lite av dagen iaf: har pluggat, sprungit ett bra pass och letat massor med jobb...
Ska nu få i mig lite mat o tänkte försöka hinna städa av lägenheten o plugga lite till.

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: