Dessidessan

Livet med hjärntumör

Schokoladenmuseum

Kategori: Allmänt


Jag tror de va lugnt att jag inte kunde komma i onsdags, ingen har tagit upp det med mig iaf.

Igår löpte dagen på som den brukar göra på torsdagar med småfix under förmiddagen o sen åkte vi och hämtade tonåringarna till projektet som ju är varje torsdag. Gjorde pasta bolognese med dem och fruktsallad och jag spelade skipbo med några av tjejerna. :)

Sprang innan praktiken och efter praktiken så gick jag med Nina till chokladmuseumet. Det var inte så bra som jag hade förväntat mig men vissa roliga saker fanns det. Som en inramad hundralapp på Carl von Linné och en gammal reklamskylt ifrån marabou. Men man fick iaf se en hel produktion av chokladbitar o det var intressant. :)



Hade 1,5 år tillsammans med Viktor igår.. Känns konstigt o veta de o att han e så långt bort men vi är ju båda så säkra på att vi kommer ha flera flera år tsm så det känns helt okej ändå! Älskar honom!! ♥


Idag hade vi teaterrepetion på praktiken. Den 21a kommer det vara en temadag med antirassism i ett köpcenter i kalk och vi ska spela ett par korta stycken på en scen så idag har vi övat och lekt med olika övningar. Det var ganska roligt måste jag säga. Glömt hur roligt jag trots allt tycker att det är med teater.

Men efter det har min dag bara gått utför. Jag blev lite sur ett tag. En viss person har ett sätt att köra över mig och avbryta mig och jag tycker det ibland blir för mkt och idag när inte jag fick uttrycka mina åsikter kring teatern så blev jag till slut sur och tyst och sen orkade jag inte bry mig om något annat under hela dagen. Kände mig avtrubbad, hängig, nere och allmänt trött på allt.

Skulle ha sprungit idag efter praktiken men humöret och värken jag har i benen stoppade mig. Har sprungit tre ganska hårda pass i rad och igår efter passet fick jag ont i muskelfästerna. Känns som om jag är lite överansträngd så skjuter på dagens pass och springer på söndag istället.

Imorgon är det halvårsmöte och vi ska sitta instängda där mellan 11-17. Tror tyvärr att det kan bli väldigt väldigt långtråkigt. Men tack vare den dagen kan ja ju sluta tidigare i april så ska väl inte klaga alltför mkt.

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: