Dessidessan

Livet med hjärntumör

Die Sonne scheint

Kategori: Allmänt


Tjosan hoppsan!

Sitter just nu i en ren lägenhet som är städat inför Viktors efterlängtade besök och följer matcherna mellan FBK-HV71 och BIF- FHC och båda står 3-3 och ska avgöras genom sudden. Kul :)

Har idag svarat mycket i telefon. Börjar tycka det är roligare och roligare att prata i telefon. Bådar gott inför en eventuellt karriär som jourarbetare.. :P

Även sprungit en runda. Vart jättehärligt väder idag. Varmt med blå himmel och solsken och i solen 18 grader. Springa gick sådär dock. Jag vet inte om jag inte kommer överens med mina nya skor eller vad som är frågan för det är iaf världens lättnad att komma ur dem efter ett pass. Det gör liksom ont överallt och känns knas. Tänker springa med mina gamla imorrn o se om de känns bättre för isf kan ja ju konsterara att skorna är skyldiga till min värk.

För på tal om värk så fick jag vila igår. När jag skulle gå upp för en trappa på morgonen fick jag stanna för att jag nästan fick kramp. Hade alltså ännu ont. Så igår efter praktiken gjorde jag inte ett dyft och det var så skönt. Såna dagar behöver man ibland :)

Vi hade en liten annorlunda Teamsitzung igår. De hade stängt av vårt avslopp i huset så vi förflyttade en del av teamsitzungen till ett café så vi alla kunde gå på toan. Jag drack en kopp vit choklad :P Väldigt sött!!

Förresten så har vi även fått besked om att de som ska ta över min lägenhet vill ha den så tidigt som möjligt så vi kommer få in hela majs hyra vilket känns som en underbar lättnad.
Planeringen ser ut som följer: Hemkomst 27e. Mys med Viktor 28e. Packa 29/30:e. Flytta 1:a. Städa 2:a och besikta. 3:e göra iordning nya lägenheten.

Ni får ha de guttiguttgutt!
yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: