Dessidessan

Livet med hjärntumör

Besviken

Kategori: Allmänt


För vissa saker e min stubin kort....

I söndags städade jag hela badrummet o torkade i köket och dammsög hela lägenheten UTOM hennes två rum (hennes garderob o vardagsrummet som e hennes rum). Jag skrev en lapp o bad henne o göra detta o när jag kom hem efter min springtur o hon va hemma frågade jag om hon hade gjort de och hon sa ja och jag blev jätteglad. :)

Men nu nyss när jag kom hem så hade han, han e här nu, kom igårkväll, var tyst vilket var skönt, lämnat dörrarna öppna till rummen o jag tittade in och det ser förskräckligt ut. Bevis på att det omöjligt kan ha dammsugats: samma mynt ligger på exakt samma ställe.

Suck. Snacka om besviken jag känner mig o lurad. Varför gör jag sånt arbete för o städa om hon inte ens kan dammsuga sina rum? Men saken e ju den att jag vill ha det rent omkring mig och damm flyger o släpas med när man går så är det inte rent överallt blir det inom kort smutsigt igen så det känns drygt.....

Aja idag har jag och Anna var duktig o rensat i bokhyllan o markerat böcker m.m. Anna e grymt snäll, henne gillar jag bättre o bättre alltså. Det är Ninas sista vecka på praktiken men hon ska ännu med till Berlin.

Efter praktiken gick jag till en frisör o lät mina toppar klippas av för 12 euro och tjejen sa att det skulle kosta mig 30 euro att färga hela håret så man kanske ska överväga det......


ut o spring, tjooo!

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: