Dessidessan

Livet med hjärntumör

Asics GT2170

Kategori: Allmänt


Tjonnomorsohejsano!

Praktiken idag var relativt lugn. Eller telefonen ringde och det plingade på dörren ett antal ggr men det fanns i övrigt inte mycket uppgifter trots det hittade jag andå sysselsättning i att kopiera våra informationsflyers och vika dem. 
Tur är väl det kanske för imorse höll jag på o dö av mensvärk, lagom när jag kom fram till praktiken högg de till i magen o sen va de kört o fått knapra tabletter hela dagen... Suck...

Efter praktiken gick jag på stan o ordnade jacka. Gick och provade den gråa jackan igen och jag gillar den så tog den. 39 Euro. :)

Gick till Sportcheck också och prövade dojjsorna igen och bestämde mig. All in! 129,95 Euro och så hoppas vi att de är bra. Asics GT2170 som hemma kostar 1599kr på Stadium. =)




Har ikväll pluggat duktigt och myst lite med Viktor, plågat magen med situps och tagit det lugnt.

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: