Dessidessan

Livet med hjärntumör

21 km

Kategori: Allmänt


Idag ställde jag ingen väckarklocka och sov ut och låg och drog mig i sängen ganska länge.

Läste Aftonbladet till frukosten och började på en film innan jag lade mig och pluggade.

Efter plugget tog jag mig ut för att genomföra ett pass som stod på schemat. 4x4km tempoträning med 5km lätt jogg emellan. Jag fick sammanlagt ihop 21km men har pausat klockan ibland för o kolla på klockan för jag tog en ny runda. Men nu vet jag hur jag ska springa när jag om två veckor ska testa att springa en halvmara på tid enligt schemat.
Men va fan, inser ni? Jag tog mig runt 21km idag :)
I förra året hade jag bara sprungit 21km en gång innan Gbgvarvet.. :)
räknat på schemat och kommer att ha sprungit 21km 8ggr till innan loppet.



Kom hem, plågade mig lite med situps och pratade sedan med MB på skype. Mys, tog bara 6 veckor att lyckas få en dejt med honom på skype men vi sa att vi ska ta en till igen när Viktor åkt så förhoppningsvis blir det inte så långt tills nästa gång :)

Ska läsa färdigt organisationsboken ikväll, bara 10 sidor kvar. Sen har jag läst ut 6 böcker redan i år.

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: