Dessidessan

Livet med hjärntumör

10kms test

Kategori: Allmänt


Carro tvingade ut mig på springtur. Ville inte alls men tvingade mig själv o körde 10kms test. Bara det att jag inte vet hur långt det egentligen blev. Löparklockan säger 10km på 1h och 10sek vilket suger och får mig o bli deprimerad men när jag mäter på iForm säger den sidan att jag fick ihop 11km på den tiden vilket istället är sjukt bra för att vara jag... Någonstans där emellan är det nog..

Kändes iaf bättre i fötter o ben idag än det gjorde igår.
Dessa skor är typ bara sköna o springa i när man länger steget o löper på lite snabbare. Vilket är väldigt drygt när jag ska ha lugna pass men positivt om man ser det som så att ja tvingas länga mitt steg och kanske kan vänja mig vid det och därmed bli snabbare...

Ätit stuvade skruvar med bacon idag. Inte som idealmakaroner men dämpade iaf begäret efter stuvade makaroner.... :)


Tjattrat med Carro, mummo och Viktor på skype. Tur att skype finns!
Känns som en mindre evighet sen V var här. Saknar honom! ♥ Man kan aldrig få för mkt av de goda och han är gott för mig!

Elefanten känns så elakt o kalla henne måste jag säga men vill inte heller skriva hennes namn men vet inte vad jag ska använda för kodnamn annars. Hon åker iaf imorrn kl 4 på morgonen o så kommer han på kvällen. Hon vet inte när hon kommer tillbaka o jag vet inte när han åker...


yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: