Dessidessan

Livet med hjärntumör

Pack-outfit

Kategori: Allmänt


Idag har jag städat hela lägenheten all by myself, vi har varit riktigt dåliga på o städa men nu är det rent. Jag skulle egentligen åkt med till Linköping och sett matchen mellan IFLH och Linköping men matchen bytte hall och ska nu spelas i en ishall med tre väggar där alltså ena långsidan saknar vägg. Det kallar inte jag ishall utan snarare en ligghall för hästar.... Så där hade jag ingen lust att sitta i fem timmar!!

Har alltså stannat hemma o städat massa, gått ut med sopor, planterat om en blomma, sökt lite jobb och sitter nu och rensar kameran och tänkte ordna lite med min data inför resan. Har även börjar lägga ned i väskan... Börjar bli orolig för om allt kommer få plats men de ordnar sig. :)


Här kommer lite bilder:

Mummos fina tavla har kommit upp på väggen!


Städ/packa utstyrsel ifrån i veckan när jag väntade på Viktor: pyjamasbyxor, pyjamaslinne, ny midjejacka och mössa :)

nu ska jag fortsätta ordna med mitt pick o pack o läsa lite av Elins uppsats kanske. :)
yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: