Dessidessan

Livet med hjärntumör

Dansat på praktiken

Kategori: Allmänt


Tjennamoss i galosch!

Sov mycket bättre i natt, vaknade bara två gånger vilket nästan e rekord sen jag kom hit. Hoppas det fortsätter så nu.


Praktiken idag var lite intressant efter teamsitzungen - hör och häpna - satte vi igång musik och DANSADE. Vi som var där dansade till It's raining men och sen efter det hade avslappningsövningar. :)
Annars har jag idag på försökt sätta mig in i hela e-mail-inkorgen. Har dock massor av undermappar att gå igenom också.



Även sprungit ikväll, blev inte ett så jättebra pass. Kändes knas i kroppen men ja kämpade på och tog mig igenom passet även om det inte gick enligt förväntan. Tror jag är igång nu. Så länge vädret snälla snälla håller i sig. Det är ju underbart o springa nu när det är 10 grader. :)

Ikväll har jag ätit fisk för första gången sen jag kom hit (förutom fiskpinnar) gjort lax och de var riktigt gott. Saknar kött!!

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: