Dessidessan

Livet med hjärntumör

SM-GULD TILL BRYNÄS

Kategori: Allmänt

WIIIIIIE!!!!!!

Grattis till Brynäs till SM-Guldet och till gotlänningen Johan Larsson!


Tack vare Johan Larsson har vi återigen ett gotländskt namn på Sveriges läppar!

Men helt ärligt personligen ser jag mest upp till Niklas Svedberg - utan honom hade aldrig någonsin Brynäs tagit sig så långt. Den killen är grym. Han utklassar i mina ögon alla andra målvakter i Elitserien även om jag förut beundrade flera andra- bland annat Fasth, Gerber och Nihlstorp! Helt sjukt att han är så ung och har en sån form och sån kapacitet.

Jag började hålla på Brynäs för att jag är mer ett spelarfan än ett lagfan. Jag gillar vissa spelare och sätter mig in i hur det går för dem och de spelare som fick mig att följa Brynäs var dessa: Johan Larsson, Niklas Svedberg, Jakob Silfverberg, Calle Järnkrok, Sebastian Lauritzen, Ryan Gunderson, Daniel Widing och Dackell. Men numera känner man ju till hela laget när man följt dem såhär mkt!

Trodde aldrig jag skulle se såhär mkt hockey men men vi får väl se vilket lag jag fastnar för i nästa år. Man kanske borde se till att Växjö tar sig till final för det hade vart grymt att se en finalmatch.

Men just nu är jag stolt över att vara ett Brynäsfan och jag önskar alla spelare lycka till i framtiden för tvivlar på att Brynäs någonsin kommer samla ihop ett i mina ögon så bra lag igen.. :)

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: