Dessidessan

Livet med hjärntumör

Phantasialand

Kategori: Allmänt


Igår var jag på Fachtagung (temadag) vid Caritas Köln med namnet: "Kinderrechte auf dem Prüfstand - zum Umgang mit unbegleiteten Minderjähringen Flüchtlingen. Mycket nytt och stundtals tråkigt men även intressant. Några föreläsare och till slut diskussionsgrupper på eftermiddagen.

Kom hem och då var jag hungrig och det regnade och var jättetrött så blev ingen löpning. Släckte lampan klockan 22 och somnade nog direkt.

Vaknade halv sex imorse men kom mig inte för att ta mig upp och springa och ordna med o få badrummet ifrån henne.

Vart i Phantasialand hela dagen. Jag gick runt med Mercia och tyvärr vågade jag inte åka något nämnvärt. Jag gillar inte alls känslan i magen när man åker saker... Men vi såg en show som hette Jump med massa killar som dansade och några killar som gjorde stunts med cyklar. Så åkte vi en sak som gjorde att det kändes som om rummet var upp och ned och en Atlantisresa där man satt i en vagn och åkte runt i en show som visades med film i en kupol.
Vi såg en 4D-film också men den vi såg i London var 100 gånger bättre.

Tycker det är tråkigt att jag inte vågar åka något nu för tiden. Men var så länge sen jag åkte något så det har liksom satt sig i någon rädsla för jag har alltid mått illa efter jag har åkt karuseller.

Hade velat åka vattenkarusellen men man blev ju dyngsur så iom att vädret var så kasst ville vi inte åka den heller för alla var dyngsura som åkte den.

Ikväll ska jag se hockey och imorrn blir det gymmet efter praktiken och sedan bär det av till Soest över helgen. Kommer tillbaka till Köln 16.44 på söndag.

Pratade nyss med henne...  Hon ska stanna till slutet av april. Suck!! O han kommer på måndag så jag ska alltså bo här med båda två ett par dagar och det ser jag definitivt inte fram emot... fan också.
Då lär jag behöva stå till svars inför BÅDA två vilket inte känns kul..



yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: