Dessidessan

Livet med hjärntumör

Umgänge

Kategori: Allmänt


Imorse försov jag mig. Jag hade min enda lektion kl 8 som jag kommer ha typ men snoozade bort telefonen och vaknade sedan 8.11 av ett sms ifrån comviq "Du har nu två dagar kvar på din prisplan" - jag som alltid svär över comviqs sms som alltid kommer så sjukt tidigt, första gången jag är tacksam för att de skickade ett sms.

Skickade sms till Elin om att hon skulle hälsa att jag försovit mig och det visade sig att hon glömt att lektionen blivit flyttad till 8 så hon fick också stressa iväg till skolan. :P

Efter lektionen så frös jag som en gris så drog på mig dubbla strumpor och ovanpå mina tighs Viktors joggingbrax och ovanpå min tröja även hans tröja och sen en kopp te, sen var jag varm. :P

Pluggade lite o letade träningskläder - söker förgäves efter en längre träningströja som går ned över rumpan och som har lite hals så att jag slipper frysa om halsen i vinter.

Sen var det dags för översättning och därefter träning.
10min uppvärmning 6x2min löpning i högt tempo med 2min löpning i lågt tempo emellan och sedan 5 min lugn löpning följt av 4x1min högt tempo växlat med 1min lågt tempo och avsluta med 5min nedjoggning. Kammade ihop 8km och en enormt torr hals. :P


Myst med V en stund och pluggat och sen kom finaste Anton på besök. Bara suttit och snackat o småglott på tv - lite efterlyst och lite hockey. Han och jag är rörande överens om att jag blivit hockeynörd, haha. Grymt mysigt och förbaskat länge sen vi umgicks, hoppas det blir oftare. Skönt med umgänge och en kille jag kan prata om allt med. :)


Redo för träning - trotsar kylan och bävar för när temperaturen går under 10grader!
Tror jag behöver putsa spegeln :P

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: