Dessidessan

Livet med hjärntumör

Snövit

Kategori: Allmänt

Mådde okej till en början på lördagen. :)
Vi bakade scones till frukost och bestämde oss för att baka mer så vi åkte iväg för att handla ingredienser till biskvier.
När vi körde kan jag säga att den här bloggerskan inte mådde bra för fem öre - mådde snarare mycket mycket illa och min kära pojkvän stöttade mig väl inte sådär jättemycket när han mobbade mig med o fråga om vi skulle ta en öl med mera.

Kom hem och försökte multitaska med att baka kakorna, laga mat och göra kladdkaka samtidigt. Det gick sådär. Vi stressade så vi fick magsår. Kakorna fick för länge, maten blev jättegod men chokladkrämen till kakorna blev lite fel. Viktor råkade läsa fel i stressen så han fick i för mkt choklad i chokladkrämen så vi inte hade tillräckligt kvar till att göra chokladtoppingen så kakorna blev inte klara.
Vi mös med äpplebitar i choklad med glass och kladdkaka och film på kvällen och eftersom Växjö vann på torsdagen och vi hade slagit vad så var Viktor skyldig mig en helkroppsmassage som var riktigt skön!!

Lekte Snövit också - äpplet är ju typiskt snövitsäpple:



och som Snövit så har jag ju min egen Prins också:



yours truly
Snövit

Kommentarer


Kommentera inlägget här: