Dessidessan

Livet med hjärntumör

Smurfar är söta

Kategori: Allmänt

I måndags blev det två filmer med grabbarna - två star warsfilmer och jag njuter i fulla drag av o va i deras närhet i lugna mysiga Björns lägenhet. Björn var grymt duktig och gjorde äppelpaj till oss också. :)

I tisdags pluggade jag och tränade och hittade inte på så mycket mer än så.

Igår, onsdag, gick jag i skolan hela dagen som alla onsdagar samt pluggade efteråt. Mådde lite sådär igår, så kände efter och mådde då lite sämre ;) tihi så jag och Viktor som hade ont i halsen hoppade träningen och mös/pluggade och vi slappade till och med så mkt att vi beställde hemkörning av pizza. Min pizza var helt underbar! Tillsammans såg vi bonde söker fru, greys anatomy och body of proof och jag önskar nästan att han alltid var hemma på onsdagar så att vi kunde gosa då, men samtidigt så e de ju lite min tv-kväll.. :)

Imorse gick jag upp tidigt och träffade Elin i skolan och tillsammans med henne hade vi vårt IAL-möte med Thomas. Det gick awesome. Elin ägde och jag klarade mig okej - fick iaf ett VG - YEEES! Jag går inte VG-lös denna termin heller. :O)

Kom hem och gosade till lite med V och började sedan älta att killarna ska gå och se hockey ikväll - var avis o lite ledsen för att de inte frågat mig om jag ville följa med - så taggade till och bjöd ut min pojkvän och hans kompis Erik på hockey :) Wiiie så ikväll blir det Växjö Lakers mot Luleå HF. :)
Lite dåligt samvet dock för min älskade borde plugga inför sin tenta imorrn, men han säger att han kan så då litar jag på det. Han var jättegullig i tisdags när han gick hemifrån till sin första tenta "får man gå på toa under tentan?" var hans sista fråga innan han sa hej då och gick ut genom dörren :P:P

Dagens bilder ifrån en utställning i skolan:












yours truly
Dessidessan


Kommentarer


Kommentera inlägget här: