Dessidessan

Livet med hjärntumör

Gästkortsvåndan

Kategori: Allmänt


Jag hatar tisdagar, tisdagar är verkligen inte min dag...
Av någon konstig anledning är tisdagar en riktigt seg dag och jag har alltid fullt av ursäkter för att inte träna på tisdagar. Sjukt dåligt av mig.
Tisdagar sitter jag alltid ensam och det finns inte ett skit på dumburken. Tisdagar e skitdagar. Desto ledsnare blir jag ju då när svar uteblir ifrån någon som jag hoppades kunna rädda mig ifrån ensamheten denna tisdag...
Jag förvånas över hur ofta jag låter mig själv bli ledsen.

Har iaf idag läst ett partiprogram och ett regeringsprogram, imorrn ska jag försöka skriva ihop en analys av dem och har min sista översättningslektion.
Har dessutom bokat in intervjuer med intressanta kommande värdar. Vet inte ens om jag berättat det, men jag ska hitta värdar till nästa termin :P

Har haft värsta incidenten när de gäller o skaffa gästkort till Carro för lördag:
Glömde totalt att sitta o vänta på hemsidan för gästkort vid 24-slaget på söndagen/måndagen och när jag klev upp och kom på det så var ju alla gästkort slut.
Satt upp och hoppades så innerligt att någon inte skulle ha hämtat ut sitt gästkort och att de skulle släppas igen vid tolvslaget mån/tis och det gjorde det och jag fick meddelandet "ditt gästkort har nu bokats" samt att när jag testade att boka igen så kom det upp "du har redan bokat" så blev jäääääääääätteglad.
Gick till skolan för o hämta ut det idag och då fanns det inte - blev skitarg och ledsen ringde ansvarig för gästkorten som inte svarade men slutligen ringde upp och lovade att ordna ett åt mig - wiie. Så nu ska de bli utgång för mig och my honey-Carro på lördag :)

Igår var en bättre dag.
Träffade Thomas och Elin och diskuterade lite uppsats, kom hem, rättade uppsats och letade lite mer material. Myste med älskling och tränade på kvällen samt att vi satte oss och bakade pepparkakor strax innan kl 23 på kvällen i väntan på tolv-slaget. Mysig dag med min darling!


yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: