Dessidessan

Livet med hjärntumör

Tejpningskurs

Kategori: Allmänt

Igår kom jag upp lite sent men pluggade sedan flitigt tills V kom hem, såg film och gick sedan på uppsatsmöte med Thomas och Elin. Fick positiv feedback, tydligen bara o jobba på. Jösses.

Kom hem o hann mest bara äta o sen ta mig iväg till Olympen för en skade och tejpningskurs som jag måste säga var grymt intressant. Småfakta som att det bara finns 9 heldygsambulanser och 4 dagambulanser i Kronoberg, att hjärtat pumpat 200 miljoner liter blod när man är 80 år, m.m

Pluggade sedan en timme på bibblan för att sedan gå tillbaka till Olympen igen och göra medlemskontroll, som gick lite sådär, blev lite otäck stämning ett tag, men det ordnade upp sig.

Gick hem, såg House och gosade med V när han kom hem.



Idag har jag mått ganska dåligt. Haft huvudvärk hela dagen. Känns som om jag har en bubbla runt om mig och allt utanför bubblan känns avlägset och bortdomnat. Stannade hemma så får jobba igen grammatiken o översättningen så snart som möjligt. Viktor har pysslat om mig och det har känts väldigt bra.
Tar denna dag helt fri från plugg o bara vilar - myskväll med de vanliga på tvn nu. :)

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: