Dessidessan

Livet med hjärntumör

Uppsats

Kategori: Allmänt


Onsdag - igår skrev jag en hel del på uppsatsen utifrån det hon ville att jag skulle ändra. Fick ihop närmare 1000 ord samt ordnade med massa ärenden.
- Ordnade elavtal
- mailade en person jag köpt en klänning av men som jag är besviken på för det stod i annonsen att klänningen skulle vara storlek 38 men den var strl 40 så känner mig smått lurad. Hoppas jag får en prisreducering.
- gjorde medlemskontroll
- blev intervjuad av en tjej på gymmet om träning
- skrivit mig på Gotland igen - slipper radiotjänst, båten blir billigare m.m

Älskade Mikael hörde av sig ifrån Tyskland för att kolla hur jag mår - saknar honom!!



Torsdag - idag har jag skrivit som en dåre. Har skrivit 1500 ord idag. Slutsatsen fick jag stressa med som fan. Lyckades skicka in min uppsats prick 16.00 till handledaren. Så 21 sidor, 58 fotnoter, 6724 ord och massa ångest senare är den nu iväg och jag hoppas jag klarar mig.

Opponeringen sker på tisdag. Jag opponerar först och opponeras på sist.... Nervös!

Såhär ser en uppsatsskrivande students lägenhet ut:



Imorgon blir det städa och packa för hela slanten. Ikväll ska jag fika hos Frida!

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: