Dessidessan

Livet med hjärntumör

TVÅ MIL!

Kategori: Allmänt


Igår träffade jag ÄNTLIGEN min handledare. Kändes sådär och känns förjävligt o inte ha fått någon endaste bok ännu.

Satt och letade en plan B för uppsatsämne, gick skit. Vet inte alls vad jag vill skriva om i så fall.

Gav mig iväg ut och sprang igår också. Det småregnade lagom när jag började springa men det var inte så mycket att det störde, snarare svalkande. Tog det lugnt i början för o känna av kroppen, hade lite träningsvärk i rumpa och lår men det kändes helt okey och sen gav jag mig fan på att springa två mil så det gjorde jag! :)
När de regnade som mest var jag djupast in i skogen så hörde bara att det öste ned där uppe på träden och lagom när jag kom ut ur skogen så slöt det regna och sista 3km sken solen så det var en perfekt tur. Kom i mål på 2h och 10min så jag är otroligt nöjd. Det var tungt efter 16 då ville låren ge med sig men icke, jag kämpade på.
Första timmen medelpuls 176
Andra timmen medelpuls 180
Sista tio minuterna 186 i medelpuls :P

Så otroligt stolt när jag kom hem och fick ringa Viktor o mamma o berätta om det.
Tog de därefter lugnt och gick även med Cicci och gjorde medlemskontroll på gymmet för o sätta dit lite folk, vilket vi lyckades med men de har tydligen ljugit om sina namn så de var ju kört.

Idag klev jag upp 06.50 och sorterade tvätt för att jag hade tvätt-tid bara för att märka att jag inte alls hade tvätt-tid. DoH! så gick och lade mig igen. Stack iväg och handlade vid nio och gjorde sedan scones åt mig och Anton. Anton stod för osten :)
Har lite småont i vänster knä idag, eller okey ganska ont då. Drygt, ingen framgång utan något negativt.
Tvättar nu och sen måste jag cykla in till stan o köpa mer tabletter till magen...

Händer mycket i helgen, uppdaterar er senare!
Trevlig helg i det fina solskenet!

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: