Dessidessan

Livet med hjärntumör

That's just the way it is

Kategori: Allmänt



- some things (and some people) will never change!


Sov sugigt i natt. Först hade grannen fest och allvarligt. På en onsdag till halv ett. Min granne kan inte ha mycket till hänsyn i sin kropp. Min lust att klaga är enorm men man vill ju inte vara den där bitchen som inte orkar med att andra har kul. Men jag e ju sjuk och ja kunde inte ens ligga i mitt sovrum för att basen pumpade rakt genom min vägg. Så lågg på soffan till halv ett när det blev tyst och då flyttade jag in i sovrummet bara för att ligga vaken på grund av att det åskade och blixtrade. Doh!

Hade min telefonintervju med Agisra idag. De kan tänka sig att ta mig. Men jag sade att jag behöver tänka. De vill nämligen att man skall kunna tillföra deras organisation något och jag är osäker på hur jag skall kunna bidra. Dessutom vill jag lära mig och gärna uppleva två platser - Agisra ligger i Köln där jag ju ska plugga.
Måste fundera. Ska ringa de andra ställena nästa vecka o tjata lite :)

Kom hem och lagade vrålgod mat. Jag börjar bli riktigt duktig på att experimentera fram god mat utan recept :)
Tack Viktor för att du fått mig att experimentera! ♥

Därefter dog jag väl i princip. Gick och sov en timme men lyckades inte återhämta mig. Förkylningen tog alla krafter så legat på soffan resten av dagen. Försökt läsa till B-uppsatsen men har verkligen inte mått bra. Denna förkylning suger musten ur mig. Jag har inte tid att vara sjuk och den vetskapen gör ju att jag får panik och blir stressad och då blir jag ännu mer sjuk.. Ond cirkel!



Tog mig dock vid åtta-snåret ut och gick till biblioteket för att skriva ut en handbok till uppsatsen och gjorde även medlemskontroll på gymmet då. Inga bekymmer!

Har sedan camat med darling ikväll... Saknar honom! ♥ Saknar min omhändertagande man. Hade han varit här vet jag att jag hade fått te i mängder, blivit omstoppad och omhållen och känt mig som en liten flicka. Hans flicka!

Nu ska jag sussa så jag orkar kämpa med B-uppsatsen imorrn.
Imorgon är det Tjeckien mot Sverige och Finland mot Ryssland. Jag tror att Tjeckien och Ryssland vinner men jag hoppas på Sverige och Finland till final på söndag.. :)


Jag önskar att jag kunde dansa!


yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: