Dessidessan

Livet med hjärntumör

Sport och lek-lördag

Kategori: Allmänt



Igår hade vi sport och leklördag.

Det hela började med att vi spelade:



Minigolf i Växjö :)

Vi spelade i lag. I mitt lag var det jag, Frida och Mikael. Det gick inte så bra för oss :P Vår medel blev 88 vilket var betydligt högre än de andra lagens :P Haha!! Dock gick det lite bättre för mig än för de andra. Men stoltsera med 78slag, det gör jag definitivt inte :)



Sedan cyklade vi hem (jag och Mikael gjorde ett stopp på donken, det var grymt länge sedan jag åt så onyttigt).
och begav oss till nästa event →



- Volleyboll!
Jag älskar verkligen volleyboll men fan, bra e jag inte... Serva kan jag dock relativt bra :)
Sand? Det hade man överallt efteråt, ÖVERALLT!!




Därefter blev det att ta sig hem och göra sig iordning snabbt som tusan - 50 min för duscha, sminka o byta kläder. De tycker jag e ganska duktigt av mig :)


Därefter väntade kubb och förfest!


Jag, Nadja och Bent bildade ett gotländskt lag vs fastlandet och med deras konstiga fastlandsregler för ett gotländskt spel så vann vi :)


Därefter såg vi ovädret komma på himlen och sprang in lagom innan regnet öste ned.


Slutligen blev det utgång på Sivans!

Bra kväll, bra sällskap, bra aktiviteter!

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: