Dessidessan

Livet med hjärntumör

Motivation

Kategori: Allmänt



Har någon sett min motivation?
Jag måste ha tappat den på vägen hem ifrån biblioteket igår.
Den är mörklila och svart-färgad och har en konstig odefinierbar form, typ lite böljig om ni förstår vad jag menar och den är lite busig, den gömmer sig gärna så den kanske antar färgen brun mot ett träd, typ som en kameleont. Men den kan inte gömma sig om man tittar efter den, så leta gärna ;)

Kom inte upp klokt i morres.. Så sjukt trött. Förkylningen som ligger där i kroppen o suger energi och magen som har krånglat sen i lördags...
Har iaf läst färdigt allt mitt material och har upplägget på uppsatsen klart för mig men sen är det värre. Ska komma igång att skriva också...

Pratat med min loverboy i telefonen i cirkus en timme nu på förmiddagen. Fruktansvärt mysigt! Bara att älta lite med någon som lyssnar är så sjukt skönt. Älskar Mikael så in i helvete! Hör du de min finaste vän? ;)

Nu ska jag ta o äta lite, se ett avsnitt och hoppas att min motivation är lydig nog att pallra sig tillbaka hit tills dess att avsnittet är klart..

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: