Dessidessan

Livet med hjärntumör

Bilen är upplåst

Kategori: Allmänt


Måndag 23/5
Klev upp tidigt med älskling. Han skulle åka till Tyskland o köpa sprit och jag skulle upp o skriva på min uppsats. Uppstigning innan sex blev målet. Satt och jobbade med uppsatsen som en dåre fram tills kl 10 när den skulle lämnas in en sista gång. Efter det blev det massor med ärenden, sova och sedan jobba och göra medlemskontroll innan jag fick gå hem och gosa med min darling.

Jag har ju glömt att skriva hur kroppen mått efter GBG. På söndagen hade jag ont i vänsterknät och hela kroppen kändes allmänt tung men framför allt mellan skulderbladen och nacken. Att sitta still i bilen på vägen hem var inte skönt för fem öre!

På måndagen kände jag inte längre något i knät men lite i framsida lår och ännu i ryggen.

Tisdag 24/5
Hade möte med handledaren, sista innan inlämning. Gick mycket bättre än jag trodde det skulle gå!! Vi var överens om de ändringar som skulle göra och det hon ville att jag skulle utveckla tyckte jag lät bra. Så var grymt nöjd :)
Kom hem och gjorde scones med darling och sedan började vi ordna med min bil. Lyckades till slut lirka upp den och skulle då byta däck. Det gick ju bra fram tills det sista däcket. Där gick en bult av - fan!! Sen fick vi inte igång bilen så fick rulla ut den och starta med startkablar. Sen lastade vi över all sprit i min bil och lastade in en del som älskling fick ta med sig hem. Bar ut bordet i förrådet i bilen samt vinterdäcken. Ska ta den bilen hem, hoppas allt som ska hem går in i bilen :)

Blev stressigt med o säga hej då men vi ses ju snart igen, jag och min älskade. Orkade inte ordna så mkt med uppsatsen på kvällen. Lite med sidnumrering och så.

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: