Dessidessan

Livet med hjärntumör

B-uppsats

Kategori: Allmänt



Jag ångrar djupt och innerligt att jag valde B-uppsats.

Mitt ämne omskärelse urartade ju i och med RFSUs släppta häfte, ämnet blev inte längre förbisett vilket jag argumenterade för.

Mitt andra ämne tycks inte fungera och jag har inget material.

Något annat ämne verkar sjukt svårt att finna och konkretisera.

Suttit hela dagen med att försöka hitta en plan B och formulera den samt försöka leta mer material till det jag egentligen vill skriva om.

Har ikväll haft världens huvudvärk. Lagade mat och var vrålhungrig men när jag började äta så orkade jag inte ens halva kycklingfilén. Kändes väldigt ovant.

Struntar nu i allt och går och lägger mig och satsar på att kliva upp tidigt imorgon istället. Uppstigning sju för att kolla igenom alla mina utlandsstudiepapper.
8.00 biblioteket
10.00 Möte angående utlandsstudier
därefter plugga och förhoppningsvis börja skriva NÅGOT, vad som helst, bara för att komma över min panik som jag känner nu.
försöka hinna träna också.
15.45 jobba på Olympen
20.15 slutar på Olympen - hockey!
-sov!

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: