Dessidessan

Livet med hjärntumör

Apsug

Kategori: Allmänt


Minns ni den där händelsen jag inte ville skriva om ifrån fredagen den 29:e april?! Den förstör ännu för mig och kontakten med mina vänner. Av alla de personerna som sårade mig då, har alla utom en person bett om ursäkt. Den sista personen har inte yttrat ett endaste litet ord och pratar inte med mig i övrigt heller direkt. Ikväll är de hos just denne person. Vi pratade igår om att umgås idag. De skulle äta sushi, se hockey (på min önskan) och gamea (jag skulle skriva på min uppsats var tanken). Men iom att de är hos just den enda personen av alla 6 som inte bett om ursäkt eller ens visat någon som helst ånger för den smärta jag fick känna känns det inte direkt bekvämt att gå dit. Vilken person vid sina fulla bruk går hem till en person som man i grund och botten ännu är ledsen på och inte kommer förlåta förrän man får en ursäkt även om alla andra är där också? Inte jag iaf. Allra helst när jag inte direkt blivit inbjuden av den personen heller utan av de andra. Känns ju väldigt konstigt att bli medbjuden av de andra som inte ens bor i lägenheten och va hos en person som jag inte pratar med.

Så från att ha taggat hela dagen för att vara social ikväll och umgås och slippa se hockey själv så sitter jag nu ensam iaf. Det suger något fruktansvärt.....!
Bitter? Så in i helvete!!

Haft handledarmöte idag. Det gick väl sådär. Jag och handledaren drar inte riktigt jämnt tyvärr. :(

Har varit på apoteket och även solat i solarium en liten stund. Det var så mkt stackmoln ute och de ska bli dåligt väder nu ett tag framöver så jag pausade en liten stund där inne istället för ute. Kanske dumt. Men grymt skönt var det iaf.

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: