Dessidessan

Livet med hjärntumör

IP Erasmus is vorbei!

Kategori: Allmänt



Blev en heldag med projektet i onsdags då jag följde med dem till Kosta. Kollade en glashytta och blev guidade av en före detta klasskamrat till oss i tyskan  - Bo! :)
Kollade in outletet och sedan fick vi fördriva en timme innan Hyttsill öppnade där vi skulle äta. Vi serverades mat som gjorts i ugnarna och underhölls av ett band som lärde våra besökare ett par snapsvisor och så kom det såna där goa klassiker som man sjunger med i - August och Lotta, Gullegullan koko som en gök KOKO, m.fl.
Jag och Becca sjöng med som sjutton och Thomas, vår lärare, drog en egen liten truddelutt för oss.
Blev en riktigt awesome kväll, hade kul som sjutton :)



Vår lärare Thomas
fick pröva på att blåsa
glas!



Dagens Industri tidningen
var man tvungen att använda
till glaset :P


Ida fick gå upp på scen
och spela med bandet
- på en tvättbräda med
en visp! :)



Torsdag innebar dock återigen en massa stress. Först upp och plugga och sedan till skolan för att delta i utvärderingen av IP och så äta lunch - hem och sminka o välja kläder och sedan iväg på utbytesstudiermöte, hem byta om och till Daniel för o tentaplugga innan vi skulle till Teleborgs slott och äta med hela IP och få våra diplom :)


Daniel, Becca och Mikael
på slottstrappan!


Jag och pojkarna!


Jag och finaste Becca!



Älskar dem! ♥

Blev en bra kväll på slottet också...!
De andra åkte med våra IP-vänner till deras vandrarhem men jag kände att jag var tvungen att gå hem och plugga så jag gick tungmodigt hem, någon vän har man nog fått och det kändes drygt o säga hej då :(

Men var faktiskt duktig och pluggade lite när jag kom hem! :)


yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: