Dessidessan

Livet med hjärntumör

Don't worry Be happy

Kategori: Allmänt


Salsan igårkväll var riktigt rolig. Finns iaf 3 killar som jag kan dansa med och slappna av och ha roligt med. Blir mkt roligare då. dock finns de ju ännu ett par totalt inkompetenta killar kvar som har spagettiarmar så man inte har en aning om hur man ska följa dem. Jag är ju jättebra på att leda så jag kan reda ut stegen ändå men då tror de ju att de gör rätt och de vill jag inte, så klagar som as på de inkomptenta killarna. stackarna, men de måste ju lära sig!!! Nåja, en av killarna på dansen hade jag iaf väldigt roligt med igår. Vår danslärare lärde oss ett steg där man lite sådär salsa-sexigt ska lägga armarna bakom den andres nacke efter en snurr och för att vi skulle förstå att det var sexigt så sa hon "ååååh" när hon visade så killen som jag dansade med och jag vi började säga ååååh varje gång vi gjorde det och asgarvade. Började under lektionen även sjunga "Don't worry, be happy" med en annan av de där lättsamma killarna så det var en bra lektion som fick mig att tänka på annat än att Viktor inte är hemma.

Denna dag har inte varit superkul.....
Nyss fick jag ihop 10h plugg och plugg räknar jag även föreläsningstiden som gått åt idag - 5h - för det är trots allt inlärning det med. Dessutom har jag ännu 18 sidor kvar o läsa av moderaternas tråkiga partipolitik från 1993 (fruktansvärt föråldrad) och de innebär ytterligare 2h...
Vår kära - not just nu - lärare i tyskan har förutom att han förra veckan lade in denna 2hs föreläsning som vi hade idag nu även lagt till en generalrepetion på 4h på fredag som tar ännu mer tid ifrån mitt stresspluggande i den andra kursen. GAAAAAH!!!
Alltså har jag inte hunnit med träning idag heller.
Min aggression tog jag under lunchen ut på en rökare som stod utanför ventilationen in till gången i K-huset som jag därför skällde ut och bad honom flytta på sig och tänka på oss andra som inte vill andas in stanken.

Varje gång dörren smäller till när folk i korridoren smäller med sina dörrar tittar jag mot dörren och hoppas att Viktor ska komma in genom den, men icke.. Känns så fruktansvärt tomt.
På tal om min älskade, kära, fina, underbara Viktor så har han och jag varit tillsammans i ett halvår nu. 6 härliga månader och så är vi inte ens i närheten av varandra. suck. Nåja, det hindrar inte oss från att älska varandra. Min efterlängtade snygging kommer få världens kram när han kommer tillbaka ♥

Kom på att jag inte skrev så mkt om förra veckan förut, hoppade liksom över de. Men finns inte jäääättemkt o skriva. Pluggade och umgicks med Viktor. Det enda intressanta utöver det var personalträningen på Olympen i lördags för Emelie som gav mig resultatet en sjujäkla träningsvärk i ryggen och ömhet i skinkan som jag trodde skulle bli ett gigantiskt blåmärke men som kan ha blivit en "skinkkaka" (kommer från ordet lårkaka).... :P


Nu ska jag äta något o pausa och sedan fortsätta.
Mkt plugg framöver...

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: