Dessidessan

Livet med hjärntumör

London gebucht

Kategori: Allmänt


I lördags gjorde jag verkligen ingenting. Jag sov länge och bara slappade. Gick en stund på stan också o försökte hitta bh men kunde inte bestämma mig för någon. Blev en väldigt oeffektiv dag men skönt, sån behöver man ibland.

Söndagen bestod av jobb och sedan lite träning och sedan massa boendeletande och väntade på min darling.

Måndagen var en ledig dag. Var på stan o prövade BH med darling. Kunde dock inte bestämma mig för någon så det blev till slut ingen däremot blev det två skjortor och två par kalsonger för min älskling. Snygging kan jag säga att han blev :)
Vi åt även smultron och jordgubbar med mjölk o grädde på kvällen. Mumma! Sen bokade vi boende, båt och flyg till London. Vi åker till London den 15:e aug och kommer hem igen den 18:e. Så det blir inte många dagar men det kommer bli en härlig resa med mummo o Viktor :)

Idag klev jag upp klockan 4.00, började jobbet 5.00 och har jobbat till 14:30. Var livrädd för att försova mig så jag kollade på klockan väldigt ofta i natt och sov väldigt ytligt. Men är ändå förvånansvärt pigg nu. Sitter o ser på Viktor som lagar mat. Vi är hemma hos hans mamma o ska grilla och sen ska vi tydligen iväg på Travet (på Viktors önskan :P). Men det kan bli kul o göra något jag inte gjort förut. Han e min källa till inspiration för att pröva nya saker :)

Nu ska jag ta o hjälpa till. Har ytterligare 5 dagars arbete framför mig denna vecka och Viktor åker iväg på Island Games på fredag o sen e jag ensam i 8 dagar tror jag det blir. :( Men ska passa på o träffa vänner tänkte jag.

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: