Dessidessan

Livet med hjärntumör

Av jord är du kommen- jord skall du åter varda

Kategori: Allmänt

Usch vad dålig jag är på att skriva. Fy skäms på mig.
Sitter här hemma i lägenheten och filurar lite. Diskbänken svämmar över och golvet är fullt av tvätt men har ingen lust. Ute regnar det och min man sitter på båten till nynäs för att spela golf över helgen.
Vi har varit på en vacker begravning idag.
Fått tillbaka Loppan med nytt lås men hon gick inte igenom besiktningen. Båda bromsslangarna framme är skadade och höger bromsskiva bak måste bytas ut..
Annars vet jag inte riktigt vad som händer i mitt liv. Lever mitt liv i mummo o moffas lägenhet på Irisdals med min man, jobbar i receptionen på Visby Hamnhotell, plågar kroppen med situps så ofta jag kommer ihåg och mina händer med det underbart roliga spelet pärk!
Träffar familjen väldigt mycket och har njutit lite för mycket av solen för nu flassar jag på både bröst och axlar.
Brösten har kommit tillbaka iom mindre hård träning och kortare löpsträckor, men försöker iaf träna då och då så att jag aldrig mer ska gå upp till den där höga vikten igen.
Tsss, nu skiner solen igen. Tokigt väder!
Nä, får väl sätta på ngn bra städmusik. Städa iordning här o sen kanske träffa MB en liten stund.
Får se vad jag hittar på imorrn. Ledig o ingen aning om vad jag ska göra o dålit väder ska de bli me. Jobbar iaf igen på söndag. Ledig måndag och sen väntar 6dagar arbete och att V åker iväg på Island Games. Hu, innan jag vet ordet av kommer sommaren va slut.
yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: