Dessidessan

Livet med hjärntumör

Viktor kom in

Kategori: Allmänt

Viktor kom in i Växjö så nu ska vi bli sambos på riktigt.
Han ska läsa till högskoleingenjör i byggteknik.
Det känns underbart och jag längtar till i höst och få börja bo tillsammans igen. Denna gång på riktigt, med honom skriven på lägenheten och på försäkringen med mera.. :)
Loppan har gått igenom besiktningen men blir avställd i höst så hon slipper gå sönder av saltet.. Mina kära bil!
Jobbet går bra, trivs när jag är där men jobblusten man hade när man var yngre är borta. Jag vill mest ha sommarlov just nu.
Längtar till Londonresan!
Är förkyld så in i norden och jätteont i halsen.
Träffade underbara Karin och Anna på stångaspelen!
Ellinor har klippt mig (de vet jag inte om jag har skrivit).
Mummos barndomsvän Renee har varit här på besök ifrån USA.
Moffa har legat på sjukhus på grund av en infekterad tand..
Jag och Viktor har sedan han kom hem ifrån Island Games besökt Djupvik och Sandviken, ätit räkor, köpt gymkort på Träningscentret, provtränat på Form Fitness, sprungit en gång, myst, börjat på en ny serie (Pretty Little Liars), träffat vänner med mera.
I'm living the Summer on Gotland, ellah? ;)
yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: