Dessidessan

Livet med hjärntumör

Sömn

Kategori: Allmänt


I natt har varken Viktor eller jag kunnat sova bra. Har haft ett par såna nätter den här veckan men den här var värst och det blir nästan hundra ggr värre när jag inte kan hämta lugn ifrån honom.
Vi båda vänder och vrider på oss och dricker vatten för våra snustorra strupars skull och blir därmed tvungna att gå på toan. Ligger helt konstigt och nej usch.
känns inte som om jag sovit alls i natt, känns som om jag bara sitter och stirrar rakt ut i tomma intet. Skulle ju dessutom springa nu på morgonen innan lektionen men att kliva upp då, utan sömn i kroppen kändes bara helt korkat så låg kvar den där 1,5h som jag skulle kliva upp tidigare för att springa på.

Tyska hela dagen, springa får bli i em.

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: