Dessidessan

Livet med hjärntumör

Med D, M och A är tentaplugg roligt!

Kategori: Allmänt


Förutom att jag pluggade massor med massor igår så var det ändå en mysig dag.
Efter lektionen, sista i internationell politik, tog jag och Anton oss en promenad i solskenet. Vi promenerade bort till Stallvägen, blev nostalgiska, hittade en mazda som jag skrev ett brev till för o se om jag kanske kan få pröva den nyckeln och pratade massor. Var en mysig stund!

Gick därefter hem för o plugga men de gick sådär. Kom aldrig igång klokt så satte mig och såg Prinsessans dagbok 2 med älskling. Skrattade o grät, film i min smak hahahha :P

Sedan blev det plugg för hela slanten. Skriva seminarieuppg. och så pluggade jag med Anton i två timmar i bibblan. Gick igenom massor med massor inför tentan.
Anton alltså... Den killen har kommit att betyda något otroligt för mig. Hans vänskap är oerhört viktig och han e grymt mysig så trots en massa plugg så stöttade han på msn och så pluggade vi ju ihop så det gick ju inte o klaga på. :)
Såg film igen med darling när jag kom hem och somnade som en stock.

Men sov jätteoroligt med massor med uppvakningar så kände mig inte alls utvilad imorse.
Gick upp för o gå till seminariet. Sämsta seminariet jag någonsin gjort. Fruktansvärt!

Hem, pluggade och blev fruktansvärt trötter där ett tag. Så läste igenom allt en gång, gick för o sovamen kunde inte somna. Pluggade lite till, nickade till igen, lade mig ned, kunde återigen inte sova och så fortsatte det. Alltså sugplugg hela em.
Mötte dock  upp grabbarna och så blev det 3h gemensamt tragglande i grupprum 35 i Biblioteket. Man har iaf kul med tentaplugg med Daniel, Mikael och Anton ♥

Nu ska jag gå och läsa igenom allt en gång till och sen blir det sängen.
Tror jag hade behövt en dag till till tentaplugg för o känna mig mer säker. Jävla idioter som lägger seminarie dagen innan tenta. suck. Känner mig helt tom, livlös, blank, uppgiven, omotiverad och förvirrad.

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: