Dessidessan

Livet med hjärntumör

Sista veckan på öjn

Kategori: Allmänt


Undrar lite vad jag hittat på denna vecka. Den har gått så fort.

Tisdagen 9/8  tillbringade jag med Carro först och sedan en liten stund med kusinerna innan jag och Viktor åkte in och gick runt på medeltidsmarknaden och sedan åt middag hos hans pappa för att avsluta med glass på hamnen.

Onsdag 10/8 blev bara massa datafix, träning och jobb.

Torsdag 11/8 jobbade tidigt efter att jag slutat 00. Blev lite väl tungt och hoppade träning för att åka till Åminne, plocka ur bilen o se dokumentär till maten o mysa med Viktor tills vi båda somnade som stockar strax efter nio.

Fredag 12/8 klev jag upp tidigt (05.15) och åt frukost med Viktor innan jag åkte till jobbet och jobbade min sista dag med flera av mina kollegor.
Tränade efter jobbet. Höjde min vikt på knäböj och utfallssteg från 12,5 till 15. Stolt :)
Promenerade bort tilll MB och sedan till affären. Vi handlade ingredienser för o göra tacos o kladdkaka. Kladdkaka orkade vi dock aldrig. Men var grymt mys o umgås med honom o ja fick sallad i matlåda så de blev ju prima skinka.

Lördag 13/8 jobbat idag, grymt lite att göra på jobbet så sticker tidigare. Ska träffa Karin på en glass o sen hem o packa.

Imorrn ska jag packa färdigt och träffa farmor och pappa på en fika för o fira sen åker vi ju till London på söndagnatt så skriver väl igen först nästa söndag när jag åter är installerad i Växjö.

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: