Dessidessan

Livet med hjärntumör

Sunny Sunday

Kategori: Allmänt


Söndagen den 10e April var inte att leka med...

Hur kan det vara att även om man är nykter så känns det som om man är bakis dagen efter en fest?
"Placebo-effekt" kallade Björn det i ett sms efter att jag skickat mass-sms till alla i gänget för o kolla hur de mådde.

Sedan skyndade jag mig med att plugga innan Mikael kom förbi för en pratstund. Ventilera utekvällen och alla händelser, han är världens bästa vän, så är det bara. ♥

Blev lite mer plugg men sen struntade jag i plugget, gjorde slag i saken för vad jag bestämt på morgonen (vid sänggåendet) och gick till Nikki6 för att umgås med gänget.
Spelade Dota men herregud vad dålig jag var. suck.. Aja de e ju för underbara, de klagade ju definitivt inte på mig så det var ju skönt.

Ett sent samtal med Viktor också. Lite gräl, tyvärr. Man kan inte vara överens om allt och vi är överens om mycket annat så ibland måste man ha olika åsikter. Tror dock inte att han hade blivit lika ledsen om han inte hade jobbat natt och sovit dåligt och ätit dåligt i en vecka. Hoppas allt känns bra när han kommer ikväll (måndag).

Mysig söndag alltså.

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: