Dessidessan

Livet med hjärntumör

Investeringar

Kategori: Allmänt


Servuuuus!

Nu hare tagit sådär grymt lång tid sen jag uppdaterade igen... SOOOORRY!

Vad har hänt:
*Viktor var här sön-fredag. Riktigt myyysiga dagar. Bland annat har detta hänt:
- fått ett jättevackert halsband :)
- Försökte springa sjörundan tillsammans men mina uteskor har tydligen gått sönder så fick en blåsa under foten och fick gå hem efter halva rundan.
- Vi åkte och shoppade på Samarkand. Jag investerade i ett snyggt träningslinne och en ny skjorta samt träningsstrumpor. :) Inte riktigt iräknat i budgeten men tyckte att jag skulle få belöna mig själv efter allt jävla slit med plugget.




- Köpt svart ris som de fanns en sten i så har troligen bitit sönder en tand. Har aldrig lagat ngt förut så är scaaaared. Är ju rädd för sprutor också. Mamma lugnade mig med att man kan få ngn drog numera men skickade samtidigt videor på folk som fått drogen så nu e jag ju ännu mer rädd: Tandläkardrogen.
Ringde iaf risbolaget och kommer få ersättning om än i efterskott....
- Gjort hemgjord pizza
- MYYYYST!
* Haft lektioner också. Riktigt intressant och litteraturen e intressant också, men tung som sjutton. Man måste ju hela tiden tänka och reflektera och förstå och det tar så lång tid att läsa då men det är fruktansvärt intressant, stortrivs med ämnet :) (politisk teori)
* Pluggat hela helgen, läst och läst
* Försökte springa sjörundan igår men det gick åt skogen. De gick jättelätt först men sen gick jag rakt in i väggen. Pulsen steg något enormt och jag fick bara stå still o försöka låta bli att spy medan det flimmrade framför ögonen. Läskigt, aldrig varit med om det förut.
Hittade dock en hemnyckel på vägen hem som hade en sån där spärrservicenyckelring så jag ringde om att jag hade den och fick 100kr i hittelön som jag skänkte till barncancerfonden :)
* Fått samtal från sommarjobbet. Det blir receptionen på Visby Hamnhotell, spännande!!!
* Pratat praktik med Thomas, vi ska börja söka nu...


yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: