Dessidessan

Livet med hjärntumör

Behöver

Kategori: Allmänt


Jag behöver diska - jag vill inte!

Jag behöver städa - jag ville inte!

Jag behöver läsa Kymlickas bok - jag vill inte!

Jag behöver läsa Gombergs bok - jag vill inte!

Jag behöver träna - jag vill inte!

Jag behöver komplettera mina anteckningar ifrån lektionerna - jag vill inte!

Jag behöver laga mat - jag vill inte!

Jag behöver köpa nya träningsskor - jag vill inte!

Jag behöver cykla till samarkand och hämta ut min kamera - jag vill inte!

Jag behöver komma på ett ämne att skriva uppsats om - jag vill inte!

Jag behöver byta kläder inför o gå till skolan - jag vill inte!




Jag behöver sova - det vill jag! Men kan jag? Nej!




Så vad gör jag?
Lagar mat, pluggar, byter kläder, går till skolan, tränar, pluggar
och sover till sist min oroliga sömn och vaknar lika trött imorgon...

yours truly
Dessidessan

Kommentarer

  • ... säger:

    You need me to sleep ;)

    2011-04-07 | 12:03:43

Kommentera inlägget här: