Dessidessan

Livet med hjärntumör

Vad heter jag?

Kategori: Allmänt


Gotland heter jag! Eller? Vänta nu! Det kanske inte är mitt namn? Eller hur var det nu?

känner mig fullkomligt lost. Alla hundra namn jag skrivit in i kassasystemet bara snurrar i huvudet och stackars Frida blev ju lidande när jag inte ens kunde komma på hennes efternamn mitt i alltihop!!
Men det har varit riktigt kul :)Fruktansvärt virrigt till en början men lärt mig mycket och även om jag känner mig mycket lost så har ändå mycket ramlat på plats, ännu saker som skall ordnas bara. Som att allt ska låsas fast så man slipper släpa in dator och allt annat på kvällen när man ska hem, en cam ska ordnas o tas kort på kunderna och lite sånt där.
Men jösses vad jag kommer gilla det här, tror jag iaf :)
Sofie och Emma är iaf jättehärlig, lite retsamma men ändå roliga :)

Olympen is da shiiiet :)


yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: