Dessidessan

Livet med hjärntumör

Min mage värker

Kategori: Allmänt


V och Jonas åkte imorse... Har inte riktigt fått klarhet i hur det gick igår.. De var inte jättejätteglada inför de laget men kanske ändå. Vi får väl se, är ju helt upp till dem. På något vis får väl jag och V fixa de här...

Jag gick i alla fall o la mig igen när de åkt och sov länge. Fruktansvärd mensvärk hela dagen så har inte gjort mkt. Bara tittat på tv, tänkt, tänkt o åter tänkt. Tänkt på mina vänner och mina "vänner" och tänkt på V och mig och träning och familj och resor och massor... Jag är en tääääänkare... suck.. :P
Jo, dessutom städat och varit hos frissan o klippt mig lite..

Återigen sitter jag hemma en fredag. Förra fredagen hade jag feber och var inte med och festade och den här fredagen e de mensvärk, jippi liksom... Ankan efterlyste mig, gjorde mig iaf glad att de tänker på mig :) Får tagga om till nästa helg så att ja kan gå ut med folket... Tycker verkligen om mina vänner här i Växjö..
Att man dock tyvärr förlorar vänner genom att vara här o inte hemma på Gotland är väldigt tydligt.. :'(

Helgen lista på o göra:
plugga
städa
färga håret?!
sätta in kort i album (de sista korten har kommit nu)
träna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: