Dessidessan

Livet med hjärntumör

min första omelett

Kategori: Allmänt


Yippie yeah!!! Jag vann!! Jag som aldrig vinner något, jag vann två teaterbiljetter efter att ha deltagit i en tävling på Novischmässan...! Doh. Jag fyllde ju inte i vilken teater jag ville gå på eftersom jag aldrig vinner så vet inte om den blir bra, men hallå, de e gratis teater :) NICE! grattis till mig :)

Haft lektion idag och tanken var att jag skulle springa nu men har sån träningsvärk så skulle ändå inte orka ta mig någon längre sträcka och vädret e så trist så skjuter på det, hoppas på att morgondagen blir en finare dag och tar tag i plugget istället...
Så nu gör jag den första omeletten jag någonsin gjort och tänkte äta den och plugga samtidigt.. :)

Jobbe ikväll :)

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: