Dessidessan

Livet med hjärntumör

I have a boyfriend

Kategori: Allmänt


Jaha, vad har jag ägnat min dag åt då? Plugg...
Kom upp sent, så skönt i sängen och började läsa, läsa och läsa men det där förbannade läsandet tar ju aldrig slut, vad är det frågan om??? Det går otroligt sakta och jag blir förbannat irriterad när jag måste läsa om och läsa om och läsa om... Jag ska inte förneka att det är intressant men det är nog inte mitt ämne i längden. Eller jaja, det är ju bara politisk teori än så länge, kanske blir bättre sen.

Har inte blivit träning, inte städat och inte fixat med fotoalbumen, dåligt av mig men har i alla fall pluggat.
Har ikväll sett Sandor slash Ida och tittat lite på någon film på femman som jag egentligen ville se men fastnade i att börja titta på utlandsstudier och sedan började jag titta på praktikplatser och nu e jag typ helt inne i det och hur lång tid är det kvar?? ETT OCH ETT HALVT ÅR! Iaf till praktiken. Ansökningarna till utlandsstudier ska in nu till 1:a december och praktik ska man söka oftast 4 månader innan står de på alla sidor...



Det känns sjukt... Väldigt sjukt, väldigt konstigt men förbannat bra. Varit singel i två år och nu har jag pojkvän igen. För nu har jag och Viktor verkligen bestämt oss för att satsa på det här. Bara hålla tummarna för att allt ordnar sig för honom med lag, boende och jobb så att vi verkligen får ha ett förhållande. Men den 8/9-2010 blir i alla fall vårt datum, hans och mitt... ♥ Trivs riktigt bra med honom och allt känns bra med honom i min närhet och hans optimism är underbar så det här skall nog kunna gå bra...! Ser fram emot att få utforska framtiden med honom vid min sida i alla fall och sedan får vi väl se hur det går men nu är vi i alla fall officiella :) Då ska man bara lära sig dela upp tid på plugg, jobb, vänner och pojkvän igen och ha någon boende hos sig och bo hos någon annan, men allt skall nog ordna sig till det bättre...!
♥ Viktor Johansson ♥

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: