Dessidessan

Livet med hjärntumör

Awesome!

Kategori: Allmänt



Det blev en riktigt awesome festkväll i lördagskväll. Jag, Anton, Keso, Gus, Jojje och Mattsson hade aaaaskul :) Hos Anton körde vi grod-leken (alla säger varsitt ord i ramsan en groda hoppade i en å och på hoppade så måste man hoppa och sedan fortsätter man två, två, grodor, grodor, hoppade, hoppade, i, i, en, en å, å o.s.v och den som inte klarar får dricka) och fråge-leken (man ställer frågor till en varande utan att svara och så får man inte ställa följdfrågor och den som kommer av sig eller råkar svara eller så får dricka). Blev även en del vindruvskastning också, stackars Anton :P Runt 11-tiden hamnade vi på Stenladan som ju var väldigt dött, vilket vi dock räknat med. Där träffade jag Elisabeth och kramade om henne rejält, gött o se henne :)
Gus och jag drog igång folket på dansgolvet med sån där armkroksdans till Flogging Molly och sedan blev det dans för hela gänget. Jag och Keso drog en vals också :) Dessutom blev stackars Anton slagen, han hade förlorat ett slap-bet mot Keso och fick tre bitch-slapar.. AJ!
När vi gett upp Stenladan blev de käk och lite mer lek hemma hos Gus innan MAttsson förstörde ett paraply på vägen hem....
Sedan blev det en massa sms-ande och massa snack till långt in på småtimmarna.. :)
Klev upp vid halv åtta och gick ned och avbokade tvätt-stugan för jag insåg att jag inte kan sova två timmar och sedan tvätta och plugga o hålla igång hela dagen.

AWESOME NIGHT with the AWESOME GUYS!

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: