Dessidessan

Livet med hjärntumör

Tillägnad mina vänner!

Kategori: Allmänt


Oh my godness... Händelser som gårdagen skulle kanske inte förevigas i ett blogginlägg men efter en sådan händelse inser man vilka underbara vänner man har!!!
och mummo, oroa dig inte för mkt när du läser det här, det händer även den bästa! Allra helst om man är student..

För att ta det från början så hade jag först tenta, som inte gick jättebra men tror jag kan ha lyckats lura till mig ett godkänt, freestylade väldigt mkt på många frågor så man kan ju hoppas att det ger någon poäng.

Efter det åkte jag och min Mikael och handlade på Öb och mötte sedan upp Nikki6, Tömas, Björn, Antön och Sophia på stan och gick och åt sushi. Gott, ganska dyrt men trevligt..

Blev en tripp till bolaget och Maxi också innan jag kom hem och fick börja göra iordning lägenheten för partaj.

och Partaj det blev det. Mikael kom vid halv sju-tiden tror jag och så hade vi de mysigt men blev lite hetsning där oss emellan på o dricka och det gick inte bra kan jag ju säga. Jag försökte hålla samma takt som honom och det ångrar jag grovt idag..
Jag drack och drack och drack och ja det gick ju som det gick. Det jag minns var förbannat kul, det vissa kort berättar har jag ingen aning om. Minns halva kvällen sedan är det ett hål och sedan sitter jag ute i gräset utanför mitt hus på knä och spyr. Jag minns att det krånglades om vilka skor jag skulle ha men mer med än så var jag inte med. Nästa minne så ligger jag i min säng i en sov t-shirt och har ingen aning om hur det gick till :P
Sedan vet jag att de blev ett par svängar till toaletten och att jag rännt runt en massa och några ätit här. Till slut måste jag ha slocknat iaf och vaknade upp 10.10 imorse, ännu full och yr och vinglig. Tur till toan och hittade sedan världens gulligaste lapp ifrån mina vänner. Undertecknade var Sophia, Sandra, Sara, Becca och Mikael och vilket känslosvall jag fick då. De tog hand om mig igår. Mina vänner tog hand om mig. Klädde av mig, lade mig i sängen, ställde in en hink att spy i, tog min telefon även om jag tydligen lyckats skickat två fylle-sms iaf, ringde min pojkvän så att han inte skulle oroa sig, städade upp det värsta och låste dörren om mig när jag somnat för de stannade verkligen tills jag somnat också...!
Det är vänner det och de är anledningen till att jag förnedrar mig själv genom att skriva det här blogg-inlägget för att tacka dem för att de är mina vänner!! ÄLSKAR ER!!
Älskar även er som kom igår, fi sjutton va goa ni är! Tack för en go kväll även om den blev lite föööör go....


I övrigt vill jag bara nu lägga till den här i min historia av extrema fyllor. Den hamnar på andra plats!
1. Sommar i Åminne någon personalfest, inget minne av men fått höra hemska saker och mådde något så extremt dåligt!
2. Igår!
3. Nyår 2005-2006 - min första fylla och självklart låg jag död hemma på mummo o moffas säng med hela släkten där på kalas dagen därpå. Pinsamt!
4. Fest i Älmhult i februari. Minns allt men mådde kasst dagen därpå när jag bara låg i fosterställning på Nimmes säng en hel dag..

- Det var allt...
och nu tänker jag vara nykter i en månad!! MINST! Jag gillade min nyktra sommar....

Idag har det blivit Smallville, ligga still och frysa men äntligen lyckats piggna till och skall städa upp här så att de kan bli Harry Potter med vännerna ikväll...
yours truly
Dessidessan aka Bakis

Kommentarer

  • A säger:

    Hahahahaha, förlåt. Men kan inte låta bli. Du skriver så roligt beskrivande så jag dör. =)

    2010-10-04 | 19:10:44
    Bloggadress: http://lillfraesarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: