Dessidessan

Livet med hjärntumör

Foood

Kategori: Allmänt


Friday was an ordinary day.. :P Skola, städa, mat, plugga, Green Zone, sova...!

Denna måltid tillägnar jag och Viktor ett stort tack till mummo och moffa för:


Ris med fisksallad!



Lördag blidde de stor o go frukost med ägg sen en tripp på stadens gator, ett besök på Bik Bok för o ändra lite i out-fiten och sedan storhandling a la Maxi och Öb i all HAST! Tvätt och tillägning av lyxmåltiden:


Fläskfilé, vitlöksbröd, hemgjord klyftpotatis och morötta och rödvinssås! MUMMA!

Så blev de lite spelkväll hos Björn också. Träffade Viktors lagkamrat Erik som hängde med dit,... :)



Söndag bidde de SÖVmorron, gos, mat i form av nuggets och nudlar och sedan blev de match för V som jag såg på. Tyvärr va de en rövsugarmatch med massa skit och slutresultatet 6-0 till Lenhovda.
Harry Potter med vängänget på kvälla...
SÖÖÖVE!


Viktor ser ut som en dvärg bredvid Lenhovdas jätte! <3


Idag har jag gått i skolan, gick till o med upp en timme tidigare o läste innan lektionen. Läste efter lektionen och lagade kycklingsås ala Sara och sedan har jag varit vid frisören o grälat med henne och övat på hur vi ska gå imorrn på modekvällen på Olympen.
Grälade med henne om att jag tyckte att de tar för mkt tid och då tyckte hon att jag inte skulle ställt upp men hallå hur skulle jag kunna veta att jag skulle behöva lägga ned 10 timmar på skiten. Har lagt ned 2½timme på Bik Bok och 3h hos frisören hittills och imorrn börjar vi fyra och håller på till nio. Så de e lite smådrygt.
Men men hoppas de blir kul i slutänden.

Nu blire pluggdelilugg och sedan ska Frida fixa mina nögglar (naglar) :P

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: