Dessidessan

Livet med hjärntumör

Tentaplugg

Kategori: Allmänt


Tentapluggar, tenta imorrn och jag har ingen lust längre.

Pluggade med Mikael igår mellan 10-16 och sedan kom jag hem, åt mat, såg Greys och sedan gick jag på Muskel-konditions-pass och begav mig därefter till plugg i UB med Mikael, Anton, Daniel och Niklas.
Idag klev jag upp strax efter åtta, pluggade powerpoints till 10.20, gick till UB, pluggade med Daniel, Mikael och Anton till 14.30.
Hem bråkade med Harry Potter biljetter. De har ju egentligen inte riktigt släppt dem än utan bara för de som är med i bioklubben och även om man e med i de fick man vänta en timme innan de hade aktiverats o då fick man ändå bara boka fyra biljetter så de var krångligt.
Nu ska jag plugga igen, sen se hockey, om jag orkar för ja vill egentligen inte köra själv i mörkret med sommar däck och har ont i magen o huvudet men behöver avslappning och sedan måste jag ju plugga igen.
JAG VILL INTE TENTAPLUGGA! Min motivation är åt helvete men skitsamma, godkänt ska jag har och då e de skitsamma ändå.

Yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: