Dessidessan

Livet med hjärntumör

Orgasmer i all ära

Kategori: Allmänt


- Men jag har faktiskt inte tid just nu!


När jag kom hem i lördags stupade jag på soffan med Viktor i min famn och så blev det Narnia-maraton och Kärlek på menyn-filmen på trean för oss samt pannkakor med grädde och massa sylt. En mysig kväll alltså. Huvudvärk till tusen på grund av trötthet när vi gick o lade oss.. :)

Söndagen tog det oss lång tid att ta oss upp. Vi vaknade men ville inte kliva upp och jag vände på mig och försökte somna om medan V läste bok. Slutligen tog vi oss upp och då måste väl klockan varit närmare ett :P Hahaha
Blev frukost/lunch i ett och sedan klädde vi oss riktigt varmt och promenerade genom snön in till stan för att hämta bilen som V lämnat vid Erik på fredagskvällen.


Viktor testade att gå på isen
men än var den inte tillräckligt frusen.


Effektiv snökrigs-teknik!


Världens sötaste!


Me love the snow!


Snö på ögonfransarna är vackert!


På hemvägen handlade vi jäst och timjan för kvällens matlagning och bak.
Blev fläskfilé med kroketter och svajngod sås till kvällsmat samt en massa pepparkake- och lussebulle-bak! :)
Efter det dog vi på soffan med glass och jordgubbar till Da Vinci koden :)


I love you too, darling!


Pepparkake-konung!


Massvis med hjärtan!


Men på slutet tröt tålamodet
så en hel del blev lite annan
"form" på....


Fläskfilé-kocken!


Ready to bak!


Bus i små hus!


Fina bullar!!



Idag har jag bara pluggat och pluggat. Gjort upp en planering för veckans läsande i och med den stundande tentan nästa vecka. Sitter dock o försöker tänka på allt annat just nu utom min mensvärk.
Det sägs att orgasmer kan lätta på mensvärken men inte kan man ha sex eller onanera hela dagarna i ända för att lätta på smärtan, har ju andra saker o göra - plugga!


Planeringen ja, massor med sidor att läsa och sammanfatta från idag till på fredag så att jag på fredagkväll kan ägna mig åt jobbfolket - vi ska ha julfest med Olympen och utgång på de för oss värdar (på mitt initiativ) och kunna mysa med V eftersom vi båda troligen e trötta efter fredagens utgång på lördagen och sedan ha söndag-måndag för intensiv inlärning och därmed naila tentan med högsta betyg. Eller?! Värt ett försök iaf! :)

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: